keskiviikko 1. elokuuta 2012

Kolme plus kolme




Lomaohjelmaan on kuulunut myös vaatekaappien siivous
ja poistoon meneviä vaatteita päätyi myös ompelupinoon.
Parista paidasta ompelin lisää pikkareita Dumbo-hipstersien kaavalla,
jo seuraavaa kokoa mutta ovat silti nyt jo ihan käyttökelpoisia.

Sininen trikoo on hiukan paksua näihin,
kuosi on kuitenkin kiva, ei kuitenkaan ehkä muuta olisi tullut ommeltua...




Toisissa tälläistä tyttötiikeriraitaa.
Tämäkin on ihan kiva pikkareissa,
mutta mitähän olen ajatellut paitaa ostaessani?...



4 kommenttia:

  1. Mulla on kans T-paitoja oottamassa että saisin muutettua ne pikkareiksi...tuo tiikariraitakangas on tosi hieno!

    VastaaPoista
  2. Oi nää on kyl kivoja ja niin raikkaat väritkin.
    Kiitos vielä viimeisestä!
    Ja aurinkoa loppuviikkoonne.
    Mä muutin bloggeriin.

    VastaaPoista
  3. Ihanan räväkät pikkarit! Milloinkahan mä saisin mun t-paitaläjästä ommeltua moisia... :)

    VastaaPoista
  4. Minna: Nää on juurikin hyviä paitojen uusiokäyttöön. Tiikerikangas on kyllä aikas kiva. =) Nää onkin ollut jo kovassa käytössä.

    PÄIVI: Kiitos! Tykkään kanssa ja Tyttösellekin on kelvannut.

    ArualMaria: Kiitos! Nuo projektit välillä vähän kestää... =)

    VastaaPoista